Kdo si hraje, nezlobí! 


DPD Parcel Shop/ Uloženka. Nově nabízíme možnost převzetí zásilky prostřednictvím výdejních míst v prodejnách Mountfieldu, provozovnách Uloženky a DPD ParcelShopech: osobní odběry v Praze, Brně, Olomouci, Zlíně, Ostravě, Hradci Králové, Plzni, Českých Budějovicích, v Ústí nad Labem a brzy i v dalších krajských městech, s dlouhou otevírací dobou a na dobře dostupných místech. Lze tento způsob využít i na Slovensko - výdejní místo v Bratislavě.
Adresy výdejních míst naleznete na webu DPD. Výběr místa přepravy i s otvírací dobou se vám zobrazí při procesu
objednávání.

Nově lze takto poslat balíčky na několik míst na Slovensku - v Bratislavě, Trnavě, Košicích a dalších 20 místech

O připravení zásilky ve výdejním místě budete informováni pomocí SMS. Proto prosím udávejte mobilní čísla nebo čísla na telefony, které umožňují přijímání SMS.

Koupili jste svému psovi inteligentní hračku a on ji už zná "jako své boty" a už ho to tak nebere? Nezoufejte! Hračka může ještě dobře posloužit i jiným domácím mazlíčkům...


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro nákup v e-shopu Psí hrátky

 

Dodávka na Slovensko je možná.

Způsob platby:
-
Dobírka – za zboží zaplatíte při přebírání zásilky u přepravky nebo České pošty, případně při převzetí ve výdejním místě DPD Uloženky.
U DPD a DPD Uloženky lze platit i platebními kartami pro zakázky nad 500Kč.
Dobírka na Slovensko je zpoplatněna 65,-Kč.

- Bankovní převod – platba bankovním převodem z vašeho účtu na účet internetového obchodu Psí hrátky. Číslo bude odesláno ihned po zpracování objednávky. Zboží zasíláme až po obdržení platby. Vzhledem k tomu, že může nastat případ, kdy objednané zboží nebude na skladě v požadovaném množství nebo nějakou chybou, vyčkejte na potvrzovací e-mail s číslem účtu, případně s informacemi o změnách.

U objednávek, jejichž hodnota je nižší než náklady na její zaslání, požadujeme platbu předem.


Pro platbu předem u zásilek neúčtujeme poplatek  za dobírku.

Způsoby dopravy objednaného zboží:
- Zaslání poštou jako doporučená zásilka volitelně. Chcete-li zaslání poštou v každém případě, napište to prosím do poznámky Informace o dodání zásilky je možné získat prostřednictvím služby online – Sledování zásilek na adrese České pošty a nebo na bezplatné telefonní lince 800 10 44 10. 
- Zaslání prostřednictvím DPD -prostřednictvím DPD posíláme přednostně všechny zásilky, chcete-li zaslání  jen poštou, nebo naopak chcete dodání jen DPD, napište to prosím do poznámky

Upozorňujeme, že zaslaní Českou poštou není nijak dál oznamováno. Email nebo SMS zasíláme pouze při dodání DPD.

- vyzvednutí na výdejním místě DPD Parcel Shou (Uloženky.cz) - tento způsob lze uplatnit při jakékoliv hodnotě objednávky, jediné omezení je, že zásilka nesmí přesáhnout 15 kg a rozměr 80x60x42cm. Pokud Vaši zásilku nebude možné takto odeslat, ačkoliv si zvolíte tento způsob, budete od nás informováni. Výdejní místa naleznete na stránkách Uloženky. cz. Výdejní místa se vám také nabídnou v průběhu objednávání, jestliže si zvolíte jako způsob dopravy DPD Parcel Shop.

DPD Parcel Shopy jsou také ve všech prodejnách Mountfieldu.

Poštovné a poplatky za objednané zboží:
Platí pro platbu předem po celé ČR:

Hodnota objednávky (Kč) Přeprava DPD nebo Česká pošta DPD Parcel Shop /Uloženka
Nákup 0 - 150 120 Kč 65 Kč
Nákup 151 - 499 105 Kč 65 Kč
Nákup 500 -999 98 Kč 65 Kč
Nakup 1000 - 2999 90 Kč 30 Kč
Nákup 3000  a více 30 Kč 00 Kč

Za dobírku účtujeme 25,-Kč.

Platí pro platbu předem po celé SR:

Hodnota objednávky Přeprava Slovenskou poštou Uloženka/ParcelShop
Nákup 0 - 999 Kč 125 Kč 75 Kč
Nákup 1000 - 2999 Kč 105 Kč 70 Kč
Nákup 3000 - více Kč 50 Kč 20 Kč

Za dobírku na Slovensko účtujeme 65,-Kč.
Při větších zakázkách vždy kontaktujeme zákazníka s upřesněním ceny poštovného.

Lze objednávat zboží i jinam v Evropě, poštovné bude vždy upřesněno podle konkrétního balíku.


Při nezaplacení objednaného zboží na platbu předem do jednoho týdne tj. do pěti pracovních dnů bude zboží z dané zásilky nabídnuto opět k prodeji a již nebude garantována kompletnost dodávky.
Při neuhrazení do 2 týdnů (10 pracovních dnů) bude objednávka stornována.

Pří nevyzvednutí objednávky bude další zaslána pouze po zaplacení, tj. pouze na platbu předem!

Balné neúčtujeme.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny, ze strany dodavatele bude zákazník kontaktován e-mailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a fakturu. Faktury k zásilkám posíláme automaticky.

Jsme plátci DPH.

Vrácení obdrženého zboží:
- V souladu se zákonem má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Náklady spojené s  vrácením zboží nese v plné výši kupující.
- Peníze za zboží budou navráceny po dohodě se zákazníkem bankovním převodem (peníze budou odeslány do 3 dnů po obdržení zásilky s nepoškozeným zbožím). V případě zaslání peněz poštovní poukázkou odečítáme 30,- Kč (poplatek České pošty za tuto službu). V případě, že vracíte celou zásilku, bude vám vráceno i původně zaplacené poštovné (dopravné), nikoliv však náklady na poštovné pro zpětnou zásilku.

Lze se předem s námi domluvit i na výměně zboží, pokud je požadované zboží skladem. Náklady spojené s  výměnou zboží nese v plné výši kupující u zboží do hodnoty 1000,-Kč. U zboží nad tuto hodnotu můžeme zaslat vyměněné zboží bez poplatků za dopravu, pokud jeho váha nepřesahuje 5 kg.

Vždy je nutné nás předem vyrozumět, že posíláte nějaké zboží zpět či k výměšně (viz kontakty). Nevyžádané zásilky od přepravců nepřebíráme.

Reklamační řád
Případné vady, které se vyskytnou v záruční době, je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu.

Při reklamaci vám navrhneme možnosti řešení reklamované závady (sleva na zboží, vrácení peněz, oprava nebo výměna zboží). Kromě případu posklytnutí slevy je pak potřeba zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku a ne balíkem do ruky nebo balíkem na poštu) na naši adresu. Reklamované zboží nesmí být znečištěné.

Součástí reklamace je kopie dokladu o nákupu (ten co přijde v balíku nebo e.mailem).

Vždy je nutné nás předem kontaktovat, že posíláte nějaké zboží zpět k reklamaci. viz kontakty.

Pokud vám bylo doručeno zboží jiné nebo v jiném počtu, než jste si objednali, nebo vám bylo zboží doručeno poškozené přepravou, uhradíme vám i cenu zpětné zásilky.

Důležitá informace:
Prosíme o důkladné zkontrolování balíku při převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání "Protokolu o poškození balíku" nebo odmítněte balík převzít a kontaktujte nás na tel. 604106001.
V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nebudou uznány.

Pro ostatní vady se reklamace řídí platnými zákony.

skladem ANO - toto zboží by mělo být připraveno k okamžitému odeslání. Může se ale přesto stát, že z nějakého důvodu nebudeme schopni ho dodat nebo nebudeme mít barevnou variantu, kterou si přejete. Pak o tom budete informováni e-mailem nebo telefonicky.
skladem NE - toto žboží není na skladě a nelze ho vložit do objednávky. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na e-mail.

Vaše Psí hrátky

Platnost obchodních podmínek od 4.7.2014

 

YjNkMjgw