Jde-li o vašeho psa, záleží na všem 

Společná hraPamatujte...
nejlepší dárek, jaký můžete svému psovi dát, je váš čas.


 

Koupili jste svému psovi inteligentní hračku a on ji už zná "jako své boty" a už ho to tak nebere? Nezoufejte! Hračka může ještě dobře posloužit i jiným domácím mazlíčkům...


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro nákup v e-shopu Psí hrátky

Děkujeme Vám, že nakupujete v našem obchodě PsíHrátky.cz. Vždy se vynasnažíme vyřizovat Vaše objednávky k Vaší plné spokojenosti, jak to bude v našich silách. Prosíme Vás rovněž o vzájemně zodpovědný přístup. Své objednávky důkladně zvažte, abyste nemuseli objednávky ani nepřevzít od přepravce nebo vracet. Je to sice Vaše právo, dané zákonem, my to respektujeme. Vznikají nám tím ale zbytečné náklady (cenu za dopravu musíme v každém případě přepravci uhradit), které se pak musí promítnout do ceny zboží. Samozřejmě plně respektujeme, že občas potřebujete vrátit zboží, protože nakonec nesplnilo Vaše představy. Ale balíčky, které někdo ani nepřevezme od přepravce, jsou pravděpodobně špatně promyšlené nákupy a náklady na ně jsou zcela zbytečné.

Náš obchod se specializuje na širokou nabídku hraček a potřeb pro psy, proto nemáme většinou jednotlivé položky a barvy ve větším počtu. Pokud si tedy objednáváte některé věci ve větším počtu, mějte prosím pár dnů strpení, budeme-li nuceni ještě nějaké zboží pro Vás doobjednat. Vždy o této skutečnosti budete informováni emailem, případně telefonicky. Může se také stát, že se zboží doprodá v objednávkách před vámi a nebude možné toto zboží doobjednat. O této situaci budete vždy informováni a pokud se nedohodneme jinak, zruší se tím návrh kupní smlouvy.
Odesláním objednávky (stisknutí tlačítka OBJEDNAT) dochází k návrhu kupní smlouvy. O této skutečnosti Vám dorazí automatický email, že váš zájem o koupi věcí byl zaregistrován v našem systému. Odesláním objednávky dojde pak k uzavření kupní smlouvy. O odeslání objednávky budete informování podle Vámi zadaných kontaktních údajů.
Objednávky jsou vyřizovány podle našich možností v rámci pracovní doby:
v pracovních dnech od 10 hodin do 20 hodin.


Dobírka v ČR je 30,-Kč, při dopravě poštou je 39,-Kč.

Dobírka na Slovensko není možná, vždy je nutno zaplatit předem na bankovní účet u slovenské banky (bez poplatků za platbu ze zahraničí).

- Bankovní převod – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na účet internetového obchodu Psí hrátky.cz. Číslo bude odesláno ihned po zpracování objednávky. Zboží zasíláme až po obdržení platby. Vzhledem k tomu, že může nastat případ, kdy objednané zboží nebude na skladě v požadovaném množství nebo nějakou chybou, vyčkejte na potvrzovací e-mail s číslem účtu, případně s informacemi o změnách.

U objednávek, jejichž hodnota je nižší než náklady na její zaslání, požadujeme vždy platbu předem.

Pro platbu předem u zásilek neúčtujeme poplatek  za finanční operace.

Způsoby dopravy objednaného zboží:

- Zaslání na adresu v ČR -pro všechny zásilky na území ČR.

- Zaslání prostřednictvím služeb Zásilkovny na Slovensko - touto formou posílme všechny zásilky na Slovensko; nadále jsou předány slovenskému kurýrovi (doručení na adresu) nebo Zásilkovně na Slovensku.

- vyzvednutí na výdejním místě - tento způsob lze uplatnit při jakékoliv hodnotě objednávky, jediné omezení je, že zásilka nesmí přesáhnout 10 kg a rozměr 120 cm nebo součet všech tří stran 150 cm. Pokud Vaši zásilku nebude možné takto odeslat, ačkoliv si zvolíte tento způsob, budete od nás informováni. Výdejní místa se vám nabídnou v průběhu objednávání, jestliže si zvolíte jako způsob dopravy výdejní místo, nebo je najdete na stránkách zasilkovna.cz

Dopravné a poplatky za objednané zboží:

Pro dárkový poukaz lze zvolit speciální zaslání poštou za 35,-Kč. Tuto formu však lze zvolit pouze pro samostatný poukaz, ne pro zaslání ostatního zboží. Tuto formu jsme zvolili proto, abychom neadekvátně neprodražovali jinak jednoduchou a levnou dopravu dárkového poukazu. Pokud si přesto tuto formu zvolíte u běžného zboží, bude automaticky změněna na  dopravu za zboží v odpovídající ceně.
Platí po celé ČR:

Hodnota objednávky (Kč) Doprava na adresu
Nákup 0 - 150 (vždy nutná platba předem) 95 Kč
Nákup 151 - 400 125 Kč
Nákup 401 -500 105 Kč
Nákup 501 - 2000 90 Kč
Nakup 2001 - 2999 70 Kč
Nákup 3000  a více 30 Kč
* dobírka zdarma
Hodnota objednávky (Kč) Zásilkovna    
Nákup 0 - 100 (vždy nutná platba
předem na účet)
65 Kč    
Nákup 101 - 500 75 Kč    
Nákup 501 - 2000 75 Kč
* dobírka zdarma
   
Nákup nad 2001

50 Kč
* dobírka zdarma

   

Za dobírku účtujeme 30,-Kč, při dopravě poštou 39,-Kč.

Platí po celé SR:

Hodnota objednávky Přeprava na adresu
 
Nákup 0 - 999 Kč
U tothoto typu požadujeme platbu předem.
180 Kč  
Nákup 1000-2999 Kč 145 Kč  
Nákup 3000 - více Kč 120 Kč  
Zásilka nesmí přesáhnout 10 kg. Pokud ano, bude rozdělena do dvou zásilek za dvojí dopavné ve stejné hodnotě.    

Ho

Hodnota objednávky Přeprava na výdejní místa
Zásilkovna SK
 
Nákup 0 - 2000 Kč 95 Kč,  možná dobírka 48,- CZK
nebo platba převodem předem 0,-CZK
 
Nákup 2001- více Kč 60 Kč, dobírka 48,- CZK nebo platba předem 0,- CZK
 

Hodnota objednávky Přeprava na adresudnota objednávkyPřeprava na adresu

Na Slovensko neposíláme zboží na dobírku, s vyjimkou výdejních míst Zásilkovny, je nutné mít provedenu platbu předem. Platba se provádí na slovenský účet, není tedy zatížena žádnými poplatky za zahraniční převod.
Při větších (rozměrově nebo váhově) zakázkách vždy kontaktujeme zákazníka s upřesněním ceny dopravy.

Lze objednávat zboží i jinam v Evropě, poštovné bude vždy upřesněno podle konkrétního balíku.

Při nezaplacení objednaného zboží na platbu předem do jednoho týdne tj. do pěti pracovních dnů bude zboží z dané zásilky nabídnuto opět k prodeji a již nebude garantována kompletnost dodávky.
Při neuhrazení do 2 týdnů (10 pracovních dnů) bude objednávka stornována.

Pří nevyzvednutí objednávky bude další zaslána pouze po zaplacení, tj. pouze na platbu předem!

Balné ani poplatky za finanční operace (platba kartou u přepravky) neúčtujeme.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny, ze strany dodavatele, bude zákazník kontaktován e-mailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a fakturu. Faktury k zásilkám posíláme automaticky.

Jsme plátci DPH.

Vrácení  a výměna obdrženého zboží:
- V souladu se zákonem má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu, pokud není s námi dohodnuto předem jinak). Náklady spojené s  vrácením zboží nese v plné výši kupující.
- Peníze za zboží budou navráceny po dohodě se zákazníkem bankovním převodem. Nelze vracet zboží s dobírkou. V případě zaslání peněz poštovní poukázkou odečítáme 49,- Kč .

Lze se předem s námi domluvit i na výměně zboží, pokud je požadované zboží skladem. Náklady spojené s  výměnou zboží nese v plné výši kupující u zboží do hodnoty 1000,-Kč. U zboží nad tuto hodnotu můžeme zaslat vyměněné zboží bez poplatků za dopravu, pokud jeho váha nepřesahuje 3 kg a rozměr balíku 40 cm v jakémkoliv směru

Vždy je nutné nás předem vyrozumět, že posíláte nějaké zboží zpět či k výměšně (viz kontakty). Neočekávané zásilky od přepravců nepřebíráme.

Reklamační řád
Případné vady, které se vyskytnou v záruční době, je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu.

Při reklamaci vám navrhneme možnosti řešení reklamované závady (sleva na zboží, vrácení peněz, oprava nebo výměna zboží). Kromě případu poskytnutí slevy je pak potřeba zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu.

Reklamované zboží nesmí být znečištěné nebo mechanicky poškozené. Reklamace se vztahuje jen na vady výrobku při výrobě, ne na zničení používáním nebo nevhodnou manipulací.

Součástí reklamace je kopie dokladu o nákupu (ten co přijde v balíku nebo e.mailem).

Pokud vám bylo doručeno zboží jiné nebo v jiném počtu, než jste si objednali, nebo vám bylo zboží doručeno poškozené přepravou, uhradíme vám i cenu zpětné zásilky. Přišlo-li zboží poškozené přepravcem, musíte tuto záležitost řešit týž den, pozdější reklamace přepravci neuznávají.

Důležitá informace:
Prosíme o důkladné zkontrolování balíku při převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání "Protokolu o poškození balíku" nebo odmítněte balík převzít s udáním důvodu, že je zásilka poškozená, a kontaktujte nás na tel. 604106001 nebo emailem: psihratky@seznam.cz.
V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nebudou uznány.

Pro ostatní vady se reklamace řídí platnými zákony.

skladem ANO - toto zboží by mělo být připraveno k okamžitému odeslání. Může se ale přesto stát, že z nějakého důvodu nebudeme schopni ho dodat nebo nebudeme mít barevnou variantu, kterou si přejete. Také nemusí být už skladem požadovaný počet. Pak o tom budete informováni e-mailem nebo telefonicky.
skladem NE - toto žboží není na skladě a nelze ho vložit do objednávky. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na e-mail.

Vaše PsíHrátky.cz

Platnost obchodních podmínek od 18.10.2019 (změny cen doručení na adresu na Slovensko)