Jde-li o vašeho psa, záleží na všem 

 

Společná hraPamatujte...
nejlepší dárek, jaký můžete svému psovi dát, je váš čas.


 

Koupili jste svému psovi inteligentní hračku a on ji už zná "jako své boty" a už ho to tak nebere? Nezoufejte! Hračka může ještě dobře posloužit i jiným domácím mazlíčkům...


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro nákup v e-shopu Psí hrátky

Děkujeme Vám, že nakupujete v našem obchodě PsíHrátky.cz. Vždy se vynasnažíme vyřizovat Vaše objednávky k Vaší plné spokojenosti, jak to bude v našich silách. Prosíme Vás rovněž o vzájemně zodpovědný přístup. Své objednávky důkladně zvažte, abyste nemuseli objednávky ani nepřevzít.
Pří nevyzvednutí objednávky bude další zaslána pouze po zaplacení, tj. pouze na platbu předem! Vznikají nám tím zbytečné náklady (cenu za dopravu musíme v každém případě přepravci uhradit). Samozřejmě plně respektujeme, že občas potřebujete vrátit zboží, protože nakonec nesplnilo Vaše představy. Ale balíčky, které někdo ani nepřevezme od přepravce, jsou pravděpodobně špatně promyšlené nákupy a náklady na ně jsou zcela zbytečné.

Náš obchod se specializuje na širokou nabídku hraček a potřeb pro psy, proto nemáme většinou jednotlivé položky a barvy ve větším počtu. Pokud si tedy objednáváte některé věci ve větším počtu, mějte prosím pár dnů strpení, budeme-li nuceni ještě nějaké zboží pro Vás doobjednat. Vždy o této skutečnosti budete informováni emailem, případně telefonicky. Může se také stát, že se zboží doprodá v objednávkách před vámi a nebude možné toto zboží doobjednat. O této situaci budete vždy informováni a pokud se nedohodneme jinak, zruší se tím návrh kupní smlouvy.
Odesláním objednávky (stisknutí tlačítka OBJEDNAT) dochází k návrhu kupní smlouvy. O této skutečnosti Vám dorazí automatický email, že Váš zájem o koupi věcí byl zaregistrován v našem systému. Odesláním objednávky dojde pak k uzavření kupní smlouvy. O odeslání objednávky budete informování podle Vámi zadaných kontaktních údajů (email, telefon - SMS).
Objednávky jsou vyřizovány podle našich možností v rámci pracovní doby:
v pracovních dnech od 10 hodin do 20 hodin.

Způsoby platby:
Dobírka v ČR je 30,-Kč, při dopravě poštou je 39,-Kč.

Dobírka na Slovensko není možná, vždy je nutno zaplatit předem na bankovní účet u slovenské banky (bez poplatků za platbu ze zahraničí).

- Bankovní převod – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na účet internetového obchodu Psí hrátky.cz. Číslo bude odesláno ihned po zpracování objednávky. Zboží zasíláme až po obdržení platby. Vzhledem k tomu, že může nastat případ, kdy objednané zboží nebude na skladě v požadovaném množství nebo nějakou chybou, vyčkejte na potvrzovací e-mail s číslem účtu, případně s informacemi o změnách.

U objednávek, jejichž hodnota je nižší než náklady na její zaslání, požadujeme vždy platbu předem.

Pro platbu předem u zásilek neúčtujeme poplatek  za finanční operace.

Způsoby dopravy objednaného zboží:

- Zaslání na adresu v ČR -pro všechny zásilky na území ČR.

- Zaslání prostřednictvím služeb Zásilkovny na Slovensko - touto formou posílme všechny zásilky na Slovensko; nadále jsou předány slovenskému kurýrovi (doručení na adresu) nebo Zásilkovně na Slovensku.

- vyzvednutí na výdejním místě - tento způsob lze uplatnit při jakékoliv hodnotě objednávky, jediné omezení je, že zásilka nesmí přesáhnout 10 kg a rozměr 120 cm nebo součet všech tří stran 150 cm. Pokud Vaši zásilku nebude možné takto odeslat, ačkoliv si zvolíte tento způsob, budete od nás informováni. Výdejní místa se vám nabídnou v průběhu objednávání, jestliže si zvolíte jako způsob dopravy výdejní místo, nebo je najdete na stránkách zasilkovna.cz

Dopravné a poplatky za objednané zboží:

Pro dárkový poukaz lze zvolit speciální zaslání poštou za 47,-Kč. Tuto formu však lze zvolit pouze pro samostatný poukaz, ne pro zaslání ostatního zboží. Tuto formu jsme zvolili proto, abychom neadekvátně neprodražovali jinak jednoduchou a levnou dopravu dárkového poukazu. Pokud si přesto tuto formu zvolíte u běžného zboží, bude automaticky změněna na  dopravu za zboží v odpovídající ceně.

POZOR: nelze poslat zásilku, která bude:

  • těžší než 10 kg
  • aspoň jeden rozměr přesáhne 120 cm
  • součet všech tří rozměrů přesáhne 150 cm

Přesáhne-li zásilka jeden z parametrů, bude rozdělena na více zásilek. Nebude-li možné rozdělit na více zásilek, lze ji poslat za příplatek 280,-Kč. O této skutečnosti budete vždy informováni.

Platí po celé ČR:

Hodnota objednávky (Kč) Doprava na adresu
Nákup 0 - 150 (vždy nutná platba předem) 105 Kč
Nákup 151 - 500 135 Kč
Nákup 501 - 2000 105 Kč
Nakup 2001 - 2999 90 Kč
Nákup 3000  a více 40 Kč
* dobírka zdarma
   
Hodnota objednávky (Kč) Zásilkovna    
Nákup 0 - 100 (vždy nutná platba
předem na účet)
65 Kč    
Nákup 101 - 500 75 Kč    
Nákup 501 - 2000 75 Kč
* dobírka zdarma
   
Nákup nad 2001

50 Kč
* dobírka zdarma

   

Za dobírku účtujeme 30,-Kč, při dopravě poštou 39,-Kč.

Platí po celé SR:

Hodnota objednávky Přeprava na adresu
 
Nákup 0 - 999 Kč
U tothoto typu požadujeme platbu předem.
180 Kč  
Nákup 1000-2999 Kč 165 Kč  
Nákup 3000 - více Kč 110 Kč  
Zásilka nesmí přesáhnout 10 kg. Pokud ano, bude rozdělena do dvou zásilek za dvojí dopavné ve stejné hodnotě.    

Ho

Hodnota objednávky Přeprava na výdejní místa
Zásilkovna SK
 
Nákup 0 - 2000 Kč 95 Kč,  možná dobírka 48,- CZK
nebo platba převodem předem 0,-CZK
 
Nákup 2001- více Kč 60 Kč, dobírka 48,- CZK nebo platba předem 0,- CZK
 

Hodnota objednávky Přeprava na adresudnota objednávkyPřeprava na adresu

Na Slovensko neposíláme zboží na dobírku, s vyjimkou výdejních míst Zásilkovny. Je nutné mít provedenu platbu předem. Platba se provádí na slovenský účet, není tedy zatížena žádnými poplatky za zahraniční převod.
Při větších (rozměrově nebo váhově) zakázkách vždy kontaktujeme zákazníka s upřesněním ceny dopravy.

Lze objednávat zboží i jinam v Evropě, poštovné bude vždy upřesněno podle konkrétního balíku.

Při nezaplacení objednaného zboží na platbu předem do pěti dnů bude zboží z dané objednávky nabídnuto opět k prodeji a již nebude garantována kompletnost dodávky.

Balné ani poplatky za finanční operace (platba kartou u přepravky) neúčtujeme.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny, ze strany dodavatele, bude zákazník kontaktován e-mailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a fakturu. Faktury k zásilkám posíláme automaticky.
Jsme plátci DPH.

Vrácení  a výměna obdrženého zboží:

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní - odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem (89/2012 Sb, §1829-§1832) má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta plyne ode dne, kdy jste Vy nebo Vámi pověřená osoba, s vyjímkou přepravců, fyzicky převzali zásilku s objednávkou.

Pokud chcete využít právo na odstoupení od smlouvy, je nutné nás kontaktovat na email: psihratky@seznam.cz nebo dopisem na naši adresu (viz níže v těchto obchodních podmínkách), kde sdělíte formou jednoznačného prohlášení Váš záměr vrátit zboží z objednávky. Toto rozhodnutí o odstoupení od smlouvy nám musíte zaslat před uplynutím 14-ti denní lhůty. Můžete k tomu také použít formulář k odstoupení od smlouvy , který ale není povinný. Pokud se tak rozhodnete, je nutno zboží s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu, pokud není s námi dohodnuto předem jinak). Lhůta je zachována, bude-li zboží odesláno před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.

Náklady spojené s  vrácením zboží nese v plné výši kupující, pokud se předem nedohodneme jinak.

V případě účinného odstoupení od kupní smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme za objednávku obdrželi, včetně nákladů na dopravu (vyjma dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zákazníkem zvoleného způsobu dopravy, který je jiný, než nejlevnější způsob dopravy nabízený naší společností). Platby budou vráceny bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti dní ode dne, kdy jsme obdrželi Vaše prohlášení o odstoupení od smlouvy, resp. vrácené zboží dle zákona č. 89/2012 Sb.

Peníze za zboží a dopravné při odstoupení od smlouvy budou prioritně navráceny bankovním převodem.  V případě platby na dobírku souhlasí kupující přijetím těchto podmínek, že mu bude částka vrácena bankovním převodem na vlastní bankovní účet. Vrácení platby můžeme odmítnout do té doby, dokud neobdržíme vrácené zboží. V případě požadavku zákazníka zaslání peněz poštovní poukázkou účtujeme částku 79,- Kč, o kterou snížíme vrácenou částku.

Nelze vracet zboží zasláním s dobírkou.

V případě odstoupení od smlouvy může být vrácená kupní cena ponížena o snížení hodnoty zboží v důsledku s nakládáním s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

Pokud máte další dotazy týkající se odstoupení od kupní smlouvy, může se na nás obrátit na zákaznický servis - psihratky@seznam.cz.

Výměna zboží
Lze se předem s námi domluvit i na výměně zboží, pokud je požadované zboží skladem. Náklady spojené s  výměnou zboží nese v plné výši kupující u zboží do hodnoty 1000,-Kč. U zboží nad tuto hodnotu můžeme zaslat vyměněné zboží bez poplatků za dopravu, pokud lze provést výměnu zboží přes Zásilkovnu (pošleme Vám štítek k odeslání). Nelze takto ale vyměňovat balíčky vážící více jak 10 kg nebo o rozměru větším jak 120 cm v součtu všech tří stran.

Vždy je nutné nás předem vyrozumět, že posíláte nějaké zboží k výměně (viz "Kontakty"). Neočekávané zásilky od přepravců nepřebíráme.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Pokud máte pocit, že jsme Vás poškodili nebo nedostáli svým závazkům, kontaktujte nás prostřednictvím emailu psihratky@seznam.cz. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů realizujeme pomocí korespondence na této emailové adrese. O postupu vyřizování tak budete informováni.

Pokud se nám nepodaří vyřešit spor přímo na základě zákona č. 378/2015 Sb., kterým se mění zákon č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Pověřeným subjektem k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem obchodu a průmyslu, viz zde.

V případě České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím online formuláře dostupného na jejích webových stránkách https://adr.coi.cz/cs nebo písemně na adresu Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, Praha 1, www.coi.cz/adr.

Návrh může spotřebitel podat České obchodní inspekci nebo jinému pověřenému subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil u nás poprvé své právo, které je předmětem sporu.

Jestliže sporné strany nejsou spokojeny s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo e-mailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k subjektům mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum ČR.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelského sporu nesou strany samy.

Reklamační řád

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí českým právem a jeho příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Odpovídáme Vám zejména za to, že v době převzetí zboží:

  •  vykazuje vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, má zboží vlastnoti, které jsme popsali u detailu zboží nebo které jste jako zákazmík očekával s ohledem na povahu zboží
  • je vhodné k účelu, který pro jeho použití uvádíme v popisu produktu nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • odpovídá jakostí a provedením předloze na stránkách e-shopu, fotografie u produktů zobrazují skutečný produkt, pokud není výslovně uvedeno, že se jedná o ilustrační obrázek
  • bylo dodáno v odpovídajícím a dohodnutém množství, rozměru, hmotnosti, barvě a velikosti
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Tyto body se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady, pro kterou byla nižší cena sjednána, u opotřebení zboží způsobeného běžným používáním, u použitého zboží z důvodu vady odpovídající míře opotřebení nebo opotřebení, které zboží vykazovalo při převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Případné vady, které se vyskytnou v záruční době, je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Na dárky poskytnuté k nákupu se nevztahuje záruka ani odpovědnost prodávajícího za vady.
U spotřebního zboží, resp. u zboží podléhajícího rychlé zkáze, bude vyznačena doba nejkratší trvanlivosti, po kterou lze věc použít.

Vadná plnění jako podstatná porušení smlouvy

O podstatné porušení smlouvy se jedná tehdy, pokud je vadné plnění takového rázu, o kterém by dodavatel při uzavírání smlouvy věděl nebo vědět mohl, že by zákazník smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal.

V takovém případě má zákazník právo:

  • odstranění vady dodáním nového zboží nebo dodáním chybějící části; není-li to možné, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. Zákazník má právo na bezplatné odstranění vady.
  • odstranění vady opravou věci; pokud se ukáže jako neopravitelná, může se zákazník rozhodnout pro jinou formu odstranění vady
  • na přiměřenou slevu z ceny věci
  • odstoupení od smlouvy

Zákazník při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu sdělí, pro jaké právo se rozhodl. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu naší firmy; toto neplatí, žádá-li zákazník opravu vady, která je neodstranitelná.

Vadná plnění jako nepodstatná porušení smlouvy

To jsou všechna  vadná plnění, nesplňující podmínky podstatného porušení smlouvy.

V tomto případě má zákazník právo na:

  • opravu věci
  • slevu z kupní ceny

Není-li vada odstraněna, má zákazník právo požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Uplatnění reklamace

 Kromě případu poskytnutí slevy je pak potřeba zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu (viz níže), nebo po dohodě je možné poslat zboží přes Zásilkovnu zdarma (pošleme Vám štítek k odeslání). Nelze takto ale poslat balíčky vážící více jak 10 kg nebo o rozměru větším jak 120 cm v součtu všech tří stran.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje den, kdy jsme obdrželi od zákazníka reklamované zboží (den převzetí zboží).

O přípustnosti reklamace rozhodneme bez zbytečného odkladu v den doručení reklamace, ve složitých případech do 3 pracovních dní. Do této lhůty se nazapočítává přimeřené časové období potřebné pro odborné posouzení vady podle druhu výrobku či služby. O přijetí reklamace dostane zákazník potvrzení s udáním způsobu a termínu vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, ledaže se dohodneme na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty je podstatným porušením smlouvy.

Reklamované zboží nesmí být znečištěné nebo mechanicky poškozené. Reklamace se vztahuje jen na vady výrobku při výrobě, ne na zničení používáním nebo nevhodnou manipulací.

Součástí reklamace je kopie dokladu o nákupu (ten co přijde v balíku nebo e.mailem). Pokud bylo zboží zakoupeno na dobírku, vložte prosím do zásilky také číslo účtu pro případné vrácení peněz.

 V případě oprávněného uplatnění práv z vadného plnění uhradíme zákazníkovi účelně vynaložené náklady spojené s přepravou zboží za účelem reklamace, které byly vynaloženy v nezbytném a přiměřeném rozsahu.

Přišlo-li zboží poškozené přepravcem, musíte tuto záležitost řešit bezodkladně, pozdější reklamace přepravci neuznávají. Pro jistotu prosím poškozený balík vyfoťte v přítomnosti přepravky.

Důležitá informace:
Prosíme o důkladné zkontrolování balíku při převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání "Protokolu o poškození balíku" nebo odmítněte balík převzít s udáním důvodu, že je zásilka poškozená, a kontaktujte nás na tel. 604106001 nebo emailem: psihratky@seznam.cz.
V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci bez zbytečného odkladu. Opožděné reklamace nebudou uznány.

Pro ostatní záležitosti, neobsaženými v těchto obchodních podmínkách, se řídíme platnými zákony.

Doplňující informace ke skladové dostupnosti:

skladem ANO - toto zboží by mělo být připraveno k okamžitému odeslání. Může se ale přesto stát, že z nějakého důvodu nebudeme schopni ho dodat nebo nebudeme mít barevnou variantu, kterou si přejete. Také nemusí být už skladem požadovaný počet. Pak o tom budete informováni e-mailem nebo telefonicky.
skladem NE - toto žboží není na skladě. Pokud ale je objednáno u dodavatele, lze jej vložit do košíku. V případě zájmu o zboží, které nelze vložit do košíku, nás prosím kontaktujte na e-mail.

Vaše PsíHrátky.cz

Kontaktní údaje:

EMAIL:   obchod: psihratky@seznam.cz
TELEFON: v čase 10.00 - 18.00 hodin
                  604106001

KORESPONDENČNÍ ADRESA (adresa sídla firmy) a adresa pro VRATKY:

Mgr. Ludmila Urbášková
Loděnická 291
78314 Bohuňovice

IČ 74408470

Platnost obchodních podmínek od 25.4.2021